Zoute Logo

FAQ

ZOUTE EXCLUSIVE 
Luxe verblijf – Verhuur topsegment – Persoonlijke verwelkoming – Diensten op maat
Overnachten in Knokke-Heist – Appartementen – Huizen – Luxueuze villa’s – Exclusieve panden – Verblijf aan zee

Vragen

Veel gestelde vragen.

Moet ik een voorschot betalen bij mijn reservering?
De vakantiewoning kan enkel gereserveerd worden door een voorschot van 30% van de totale huurprijs over te maken op de rekening van Zoute Exclusive.

Wanneer moet het saldo van mijn huur worden betaald?
Het saldo van uw reservering moet ten laatste 1 maand voor uw aankomst worden betaald.

Moet ik een borgsom betalen?
Waar wordt mijn borgsom geblokkeerd tijdens mijn huurperiode ?
Ja, een borgsom is verplicht. Het bedrag is gebaseerd op de totale huurprijs en dus afhankelijk van tijdsduur en pand. De borgsom wordt overgemaakt op de derdenrekening van Zoute Exclusive en blijft daar geblokkeerd tot terugbetaling.

Wie wacht er op mij bij mijn aankomst?
Er zal steeds iemand van het Zoute Exclusive team aanwezig zijn bij uw aankomst en zal u persoonlijk de sleutels van het pand overhandigen.
Tevens zal u alle nodige informatie worden verstrekt omtrent uw verblijf.

Welke diensten zijn inbegrepen in mijn huur?

  • Persoonlijk onthaal, check-in en check-out door een lid van het Zoute Exclusive team.
  • Bed- en badlinnen bij check-in (1x bij week- of weekendverblijf / 1x bij langer verblijf)
  • Bad- en doucheproducten zoals zeep, shampoo en body lotion
  • Starterspakket met water, koffie en enkele huishoudproducten zoals spons, afwasmiddel, vaatwastabletten en vuilzakken
  • Verbruik nutsvoorzieningen

Heb ik de mogelijkheid om tijdens mijn verblijf contact op te nemen met een lid van het Zoute Exclusive team?
Tijdens uw verblijf zal één van de leden van Zoute Exclusive altijd beschikbaar zijn om uw vragen en verwachtingen te beantwoorden.

Kan ik tijdens mijn verblijf à la carte diensten boeken, zelfs als deze niet van tevoren zijn besproken?
In de mate van het mogelijke zal het Zoute Exclusive team alles in het werk stellen om niet geplande diensten uit te voeren.
De vooraf besproken organisatie van uw verblijf zal, behoudens overmacht, tot uw tevredenheid worden uitgevoerd.

Wie zorgt er voor de schoonmaak bij mijn vertrek?
Wat is de prijs?
Kan ik profiteren van een schoonmaakservice tijdens mijn verblijf?                             
De eindschoonmaak wordt gedaan door het Zoute Exclusive poetsteam en is verplicht bij vertrek. De prijzen zijn vastgesteld op basis van het type woning. Voor de schoonmaak tijdens uw verblijf kan Zoute Exclusive u vooraf een poetsdienst op maat voorstellen en de frequentie en duur worden vooraf bepaald.

Wat als er tijdens ons verblijf schade aan het gehuurde pand en/of interieur wordt toegebracht, wie is er dan verantwoordelijk?
U bent verantwoordelijk voor alle schade die u toebrengt aan het gehuurde verblijf, inclusief inboedel alsook aan de gemeenschappelijke delen en derden. Eventuele beschadigingen of gebreken meldt u onmiddellijk aan Zoute Exclusive.

Over ons.

Zoute Exclusive organiseert uw verblijf in Knokke en het Zoute op een 100% gepersonaliseerde wijze. 

Onze diensten.

Luxe verblijf in Knokke-Heist - Verhuur topsegment - Persoonlijke verwelkoming - Diensten op maat - Exclusieve panden - Verblijf aan zee - Genieten in Knokke

Bel ons.

+32 478 87 70 75   Lieve
+32 465 24 45 88   Astrid

Sociale netwerken.
Informatie.